neděle 29. listopadu 2020

Podél Vinného potoka

 29. 11. byla krásná neděle – jako stvořená na pořádný výlet.

Vyrazili jsme autobusem a s přestupem na Horčičkově jsme dojeli až na Hříbkovou (ulice tam byly pojmenované dle hub, no věřili byste tomu!). Odtamtud už se ťapkalo pěšky podél potoka.

No, nebyla bych to já, kdybych na všechno nevylezla, všechno neprozkoumala a do všeho se nepodívala, takže cesta ubíhala náročným tempem.

Na svačinové zastávce jsem si pochutnala na kafíčku ze svého piohrníčku a snědla kus toastu. Pak jsme nasypali ptáčkům a chvíli poté jsem zjistila, že mám asi krtčí předky.

Zahrála jsem si proutkovanou, podívala se na totem, zajímavost o dubech, taky jsem viděla pramen potoka a po celou cestu sbírala odpadky.

Celá utrmácená jsem se nechala vyfotit na zastávce ve Strančicích a pak ještě ve vlaku, který nás dovezl až domů.

Byla to nádherná procházka plná dobrodružných zkratek a zákoutí. Už bych zase někam vyrazila!

Na stromě
Na rouře
V písku
V rouře
V krmelci
S hrníčkem
S krmítkem
Jako krtek
S informační tabulí
S totemem
S pramenem potoka
Ve Stránčicích
Ve vlaku

Žádné komentáře:

Okomentovat

Sestřička UFO Krysy na prázdninách