úterý 19. ledna 2021

Čaroděj Dobroděj

Milé děti, 

nevím jak vy, ale já, jakmile jsem se dozvěděla o té supr distanční hře, okamžitě jsem se rozhodla, že si ji musím projít!

A něco vám, děti, řeknu... Byla to fakt vtipná a krásná procházka!

Začala jsem na Livornské, odkud nás to vedlo dál dál k Hostivařské přehradě.

Samozřejmě bylo třeba mít nabitý telefon (na to nezapomeňte!), abychom tu hru mohli dohrát. Naštěstí jsem to chytře vymyslela a vzala si i powerbanku! 

Taky mi v batůžku nechyběla termoska s čajem, protože byla dost zima a nikde žádný stánek s občerstvením


Hra mě vedla zajímavými místy a dokonce zbyl i čas se trochu pohoupat a trochu si zaskotačit na hřišti.


Jedním z nejzajímavějších míst z celé procházky byl jistojistě Petrovický zámeček. Věděli jste, že má svůj bazén? Hustý! Prostě nádhera největší, škoda, že je tak vybydlený a zchátralý (proč tomu tak je, vám hra řekne). Určitě si sem vyrazím i v létě.


Představte si, že autor té hry tam dokonce přidal i moji hru s proutkem! No není to super? Jsem normálně myší influencerka! Tak jsem si to pyšně zahrála a vyhrála!


Procházka mě moc bavila! Byla to krásná cesta a zajímavé i vtipné vyprávění a úkoly!


A co vy, už jste šli? A pošlete mi fotku? Těším se na vaše příběhy!

 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Sestřička UFO Krysy na prázdninách