středa 17. února 2021

Valentýnský výlet

 Milé děti, 

abych oslavila upálení kněze Valentina (za to, že oddával páry, i když neměl), vyrazila jsem si na výlet/procházku a bylo to teda něco!

Venku bylo blátivo, zima, ale hezky.

Nejprve jsem na hřbetě Trissy vyrazila autobusem, protože pěšky bych to bývala byla nestihla.


Chvilku jsem pozorovala vláčky, ale pak mi začala být zima, byl tedy největší čas vyrazit dál.





Šla jsem kolem cvičáku, kde bylo pustoprázdno a o kousek dál stojící branou jsem objevila supr čupr místo.



Zajezdila jsem si na ledu a bylo to top!


Viděla jsem i Cimrmanovy bahenní lázně na Slatinách. A zhoupla se na tamní houpačce.

Cestou jsem taky pozorovala ptáčky, vláčky, věže, zimní krajinu a zkrátka si skvěle užila nedělní den.


Domu jsem dorazila promrzlá, špinavá, ale spokojená! A co vy, byli jste někde? 


 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Sestřička UFO Krysy na prázdninách